/Files/images/Рисунок6.png З метою ознайомлення з інноваційними методами та формами формування базових компетентностей сучасних школярів, формування готовності учнів до використання знань і вмінь у повсякденному житті та відповідальної соціальної поведінки;стимулювання прагнення вчителів до пошуку та творчості, 08 листопада 2018 року на базі Степненської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Саніна Н.О.) було проведено районне методичне об’єднання вчителів художньо-естетичеого циклу з теми «Формування ключових компетентностей учнів засобами уроків художньо-естетичного циклу на засадах нової української школи».

На семінарі були присутні: методист КУ «Нижньосірогозький районний методичний кабінет» відповідальний за психологічну службу району Мануйленко Н.М., вчителі музичного мистецтва: Федорець І.М., Мозгова Н.В., (Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ступенів), Бойко Т.С., вчитель образотворчого мистецтва (Нижньоторгаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Пінкова Ю.А., вчитель музичного мистецтва (Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).

/Files/images/Рисунок7.pngДосвідом своєї роботи з даного питання поділилась вчитель музичного мистецтва Степненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Саніна Н.О. (проведено відкритий урок на тему «Хорова музика»).

Федорець І. М. ознайомив слухачів з презентацією «Формування ключових компетентностей учнів засобами уроків музичного мистецтва» та розкрив формування предметних, міжпредметних і ключових компетентнстей на уроках музичного мистецтва.

Вчитель Мозгова Н. В. розкрила своєю презентацією тему «Застосування наскрізних змістових ліній на уроках художньо-естетичного циклу», які доцільно втілюються тільки через відповідні мистецькі трактування, приклади і методи навчання.

Пінкова Ю. А. та Бойко Т. С. презентували порадник «Ключові компетентності на уроках музичного та образотворчого мистецтва».

По закінченню семінару Мануйленко Н. М. ознайомила присутніх з методичними новинками музичного та образотворчого мистецтва, роздано рекомендації та поради до теми.

Міжрайонний семінар учителів-технологів "Компетентнісний вимір реалізації нових навчальних програм предметів технологічного циклу" в Великолепетиській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

/Files/images/Фото7191.jpgПарадигмою професійної діяльності кожного вчителя трудового навчання є те, що по закінченню курсів підвищення кваліфікації не кожен має можливість у процесі подальшої професійної діяльності повсякчас "тримати руку на пульсі" та бути обізнаним стосовно тих інваційних процесів, які безперервно відбуваються в освіті.

Проведення обласних, районних, міжрайонних семінарів та майстер-класів безперечно надають змогу підвищувати власний професійний рівень освітян, але найбільший (найдієвіший) результат, без сумніву, досягається під час вільного спілкування з колегами, предметних бесід, обміном досвіду й т.п.

/Files/images/Фото7190.jpg19.10.2018 року було проведено міжрайонний семінар із залученням науково-педагогічних працівників Херсонської академії неперервної освіти.

Отримати нову інформацію та знання з цієї актуальної теми приїхали 240 педагогів з різних районів та міст Херсонської області: Херсона, Нової Каховки, Каховки, Голої Пристані, Олешківського, Білозерського, Голопристанського, Бериславського, Каховського, Новотроїцького, Нововоронцовського, Каланцачького, Верхньорогачицького, Скадовського, Чаплинського районів. Це свідчить про те, що інклюзивне навчання стрімко розвивається і педагоги гостро відчувають необхідність у додатковому навчанні та методичній підтримці.

Пришивання гудзиків

/Files/images/mo_vchitelv_estetichnogo_tsiklu/Учні 5а кл. вправно справилися з проектом \'\'Пришивання гудзиків\'\' і маємо чарівні дерева..jpgҐудзики бувають різної форми і кольору, особливо до дитячого одягу: квіточками у вигляді ягідок, тварин, бантиків, метеликів.

Усе частіше ґудзики використовують для оздоблення аплікації, сумок, предметів інтер’єру, м’яких іграшок.

Часто їх пришивають замість очей в тварин, зображують на аплікаціях.

РУКОДІЛЛЯ

/Files/images/mo_vchitelv_estetichnogo_tsiklu/Злагоджена робота учнів 4б кл.під час заняття гуртка \'\'РУКОДІЛЛЯ\'\'.jpgУ гуртку «Рукоділля» діти мають можливість познайомитися з найбільш популярними видами рукоділля: вишивка (у тому числі вишивка стрічками, ізонитка), плетіння з бісеру, створення м’якої іграшки.

На заняттях гуртківці не тільки набувають корисні навички, а й розвивають такі якості, як старанність, уважність, наполегливість, акуратність, допитливість.

Як модно зав'язати краватку?

/Files/images/mo_vchitelv_estetichnogo_tsiklu/Правильно зав язати краватку вміють дівчатка 8 класу.jpgЦе корисно знати не лише чоловікам, але й їхнім дбайливим дружинам. Вміння правильно зав'язувати краватку - одне з найважливіших в арсеналі справжнього чоловіка і турботливої дружини. На сьогоднішній день існують десятки способів створення вузлів, і кожен з них залежить від особистих переваг. Усіх їх об'єднує одне - вони роблять чоловіків елегантними.

Наші дівчатка з 8 класу навчилися зав'язувати краватку 7 способами:

1. Простий вузол

Цей вузол гарно виглядає з товстими краватками і підходить для високих чоловіків.

2. Четвертний вузол

Чинний чемпіон серед краваток! Його популярність обумовлена простотою та універсальністю.

3. Подвійний вузол

Це вузол компактної форми. Відмінно підходить для сорочок з довгим комірцем. Краватка повинна бути з м'якої тканини, і не дуже короткою.

4. Віндзор

5. Пратт

Винахідник вузла Джеррі Пратт працював у торговельній палаті США. Протягом 30 років Пратт зав'язував свою краватку власним вузлом, відмінним від інших, перш ніж ведучий Дон Шелбі «відкрив» його і розповів про це в ефірі місцевого телебачення в 1989 році.

6. Елдрідж (складний, але ефектний)

«Елдрідж» - нестандартний, складний та ефектний вузол краватки, який зав'язується в 15 кроків. На відміну від переважної більшості краваткових вузлів «Елдрідж» зав'язується за допомогою переміщення вузького кінця.

7. Краватка-метелик

Кiлькiсть переглядiв: 322

Коментарi