Смірнова Олена Вікторівна - 4-А кл.;
Тарикіна Ірина Володимирівна - 4-Б кл.; керівник МО;
Кальян Тетяна Миколаївна - 2-А кл.;
Полежаєва Наталія Василівна - 1-Б кл.;
Чебукіна Галина Володимирівна - 2-Б кл.;
Дубенко Наталія Володимирівна - 3 кл.;
Піун Наталія Вадимівна -1-А кл.


/Files/images/PB110885 - 1.jpg

Нехай наші діти пронесуть із собою крізь роки вогник,що його запалив перший вчитель

Школа – це дивна будівля. Тут усе перемішалося: дитинство та юність, романтика і реальне життя, наука і мистецтво, мрії і зрілість. У цьому будинку радість і сльози, що швидко висихають, зустрічі й розставання.Школа живе тривожним життям, і в ній, як у краплині води, відбуваються усі процеси, що проходять у суспільстві. Одне лише незмінно – пізнання нового і таїнство навчання. Люди, що прийшли сюди за покликом серця, ніколи не залишать цей вічно киплячий пристрастями будинок. Дві центральні фігури в цьому будинку: вчитель і учень. Перший відкриває дітям прості дива; а другий усотує всю мудрість життя.

З любов’ю до природи

/Files/images/mo_vchitelv_molodshih_klasv/P2060871.JPGОднією з провідних соціальних та особистісно значущих ідей, що забезпечують формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, є навчальна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток». Вона формується не лише у навчальний, а й у позаурочний час.

Учитель початкових класів Нижньосірогозької ЗОШ І-ІІІ ст. Гаврилова Оксана Михайлівна запропонувала своїм вихованцям з 4 –Б класу прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі «Екологічна грамотність» від освітнього проекту «Всеосвіта».

Завдяки небайдужості батькам учні під час виконання завдань конкурсу збільшили знання про навколишнє середовище, набули нових навичок екологічної культури. Сучасні умови життя вимагають усвідомлення, навіть від найменших дітей, своєї залежності від природних ресурсів, бережливого ставлення до природного середовища .

Юні природолюби були винагороджені «Всеосвітою» не лише дипломами та сертифікатами, а й корисними подарунками, які сприятимуть соціальній активності та відповідальності дітей : годівнички та журнал спостережень за птахами . Отримали подяки від організаторів «Екологічної грамотності» також батьки конкурсантів та координатор - Гаврилова О.М.

Нормативні акти, що регують права дитини

/Files/images/mo_vchitelv_molodshih_klasv/IMG_8075.JPGВідповідно до плану заходів проекту

“Школа Правознавців”

27.02.2019 року для учнів 3-Б класу Нижньосірогозької ЗОШ фахівцем БПД - Садловською Оленою та класним керівником - Чебукіною Галиною, в рамках предмету «Я у світі», проведено бесіду на тему: “Нормативні акти, що регують права дитини”.

Дитина має бути наділена всіма зазначеними в цій Декларації правами. Ці права мають визнаватися за усіма дітьми без жодних винятків і без розрізнення чи дискримінації за ознаками раси, кольору шкіри, статі, мови, релігійних, політичних або інших переконань, національного чи соціального походження, майнового стану, народження або іншими обставинами, що стосуються самої дитини чи її сім’ї.

/Files/images/mo_vchitelv_molodshih_klasv/IMG_8072.JPGДитині законом та іншими засобами має бути забезпечений спеціальний захист і надані можливості та сприятливі умови, що дадуть їй змогу розвиватися фізично, розумово, морально, духовно та соціально, здоровим і нормальним шляхом, в умовах свободи та гідності. При ухваленні з цією метою законів основною метою має бути найкраще забезпечення інтересів дитини.

Дитині має належати від народження право на ім’я і громадянство.

Дитина має користуватися благами соціального забезпечення. Їй має належати право на здорове зростання і розвиток; з цією метою спеціальні догляд і охорона мають бути забезпечені дитині та її матері, зокрема належний допологовий і післяпологовий догляд. Дитина повинна мати право на належні харчування, житло, відпочинок і медичне обслуговування.

Дитині, яка є неповносправною фізично, психічно або соціально, мають бути забезпечені спеціальні режим, освіта і піклування, необхідні з огляду на її особливий стан.

У ході заходу діти відповіли на питання вікторини «Твоя країна – Україна», переглянули відео «Подорож до казки» та визначили, яке право казкових героїв було порушено.

Фахівець БПД розповіла про історію виникнення Декларації прав дитини, Конвенції ООН про права дитини та здійснила показ відео “Конвенція ООН про права дитини”, в яких визначені основні права дитини.

Малеча дізналася дуже багато нового про права дитини та з цікавістю провела час.

Запам’ятай на майбуття: земна вода – землі життя

/Files/images/mo_vchitelv_molodshih_klasv/IMG_20190322_085315.jpgУ 4-Б класі була проведена година спілкування «Запам’ятай на майбуття: земна вода – землі життя».

Вода — найпоширеніша речовина на планеті, нею покрито 70,9 % поверхні Землі. Її сила настільки велика, що вона може розмивати гори, утворювати долини, руйнувати гірські породи. Попри те що вона бере участь у процесах органічного життя, вона може бути надзвичайно небезпечною. Про це та багато інших цікавих особливостей води зможуть на уроці дізнатися другокласники.

Учні за допомогою уявної машини часу вирушили у незвичайну мандрівку: в сучасне, минуле, майбутнє. Дізнавались більше інформації про гідросферу нашої планети. В ході заняття Гаврилова О.М. запропонувала учням різноманітні види роботи: розгадування ребуса, тест «Вода у природі і побуті!», ігри «Де живе вода?» та «Яка вода», інсцінізацію казки «Живе джерельце», розгадування загадок, літературне змагання, довідково-пошукова робота учнів.

В ході заняття Оксана Михайлівна ознайомлювала учнів із значенням води в природі та в житті людини, вчила розумно користуватись дарами природи, зокрема водою, викликала інтерес до знань про неї, вчила правильно та економно витрачати її ресурси.

А глядачами та активними учасниками були учні 3-Б класу.

Права та обов’язки дитини

/Files/images/mo_vchitelv_molodshih_klasv/56275963_543903466134804_7951037431963189248_n.jpg09 квітня 2019 року для учнів класів 4-А фахівцем БПД - Садловською Оленою та класним керівником - Дубенко Наталію проведено бесіду з елементами гри на тему: “Права та обов'язки дитини”, який відбувся в рамках проекту “Школа Правознавців”.

Під час заходу діти переглянули відео “Знаю і реалізую свої права”, зіграли у гру “Правильно - неправильно”, де визначили учнівські обов'язки, а під час вправи «Виконуємо свої обов’язки» діти не тільки зачитували уривки із казок, але і визначали, які герої не виконують обов’язки.

Захід пройшов у веселій, дружній атмосфері, а вправи цікавими і змістовними та залишили незабутні враження.

Кiлькiсть переглядiв: 733

Коментарi

  • любовь

    2015-11-28 08:57:34

    интересненько......