БУЛІНГ. НЕ МОВЧИ!!!

2019-03-13

/Files/photogallery/993/20190313_141449.jpg

Cеред сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та третирування у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю третирування - це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою. З метою попередження винекнення булінгу та інформуванню дітей про булінг соціальним педагогом Нижньосірогозької ЗОШ I - III ступенів - Сапун О.О. спільно з головним спеціалістом відділу Нижньосірогозького бюро правової допомоги - Садловською О.С. та класним керівником - Піщемухою Т.В. з учними 8 - го класу було проведено тренінг " Булінг. Не мовчи!!!". Під час якого дітей ознайомили з поняттями " булінг", "буллер", " жертва", " спостерігач". Також розглянули види булінгу. На практичній вправі діти самостійно склали психологічний портрет булера, жертви та спостерігача. Олена Сергіївна ознайомила дітей з законом про булінг та видами відповідальності за скоєння таких дій. Під час мозкового штурму діти склали список наслідків булінгу як для жертви, так і для буллера з спостерігачами. В кінці тренінгу було проведено вправу " Відкриємо сердце один одному" під час якої кожен з учасників тренінгу дарував іншому серце та щиро обіймав з приємними побажаннями.

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi