Виховний процес

Виховання учнів опорного заклдау здійснюється відповідно до Конституції Україїни, законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України

Стаття 15. Виховний процес

1. Виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах освіти і має ґрунтуватися на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених Законом України "Про освіту", та спрямовуватися на формування:

відповідальних та чесних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;

поваги до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини і громадянина; нетерпимості до приниження честі та гідності людини, фізичного або психологічного насильства, а також до дискримінації за будь-якою ознакою;

патріотизму, поваги до державної мови та державних символів України, поваги та дбайливого ставлення до національних, історичних, культурних цінностей, нематеріальної культурної спадщини Українського народу, усвідомленого обов’язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність України;

усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення, проявів корупції та порушень академічної доброчесності;

громадянської культури та культури демократії;

культури та навичок здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;

прагнення до утвердження довіри, взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

почуттів доброти, милосердя, толерантності, турботи, справедливості, шанобливого ставлення до сім’ї, відповідальності за свої дії;

культури свободи та самодисципліни, відповідальності за своє життя, сміливості та реалізації творчого потенціалу як невід’ємних складників становлення особистості.

2. Єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу.

Значення повітря та його охорона від забруднення

/Files/images/vihovna_robota/20191210_102951.jpgСтем урок «Значення повітря та його охорона від забруднення» був проведений у 8-А класі (кл Герасимова Л.В) з метою формування уявлень учнів про властивості повітря, його цінність у житті людей; про забруднення повітря та способи його охорони.

Працювали групи дослідників, екологів, практиків, шукачів знань. Діти зібрали інформацію про повітря, підготували малюнки, загадки, прислів’я, складали вірші про повітря.

/Files/images/vihovna_robota/20191210_102912.jpgПеревірку про підвищення рівня знань учнів про повітря було здійснено шляхом тестування.

Виготовили буклети «Збережемо повітря чистим».

День гідності та Свободи!

/Files/images/vihovn_zahodi/SAM_8340.JPGЗ метою вшанування учасників Революції Гідності, формування в учнів ідей демократії, патріотизму та почуття національної гідності у Нижньосірогозькій ЗОШ І-ІІІ ст. з 19 по 21 листопада проведено заходи до Дня гідності та Свободи.

День гідності та свободи – свято на честь початку цього дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 року) та Революції гідності (2013 року).

«Цього дня 5 років тому українці вийшли з мирним протестом на майдан Незалежності в Києві, щоб відстояти свої цінності та свободу. Після того були важкі місяці протистоянь, жорстокі розгони та вбивства мирних громадян. Важкою ціною українці вистояли і перемогли! Світла пам’ять загиблим!»

З учнями 1-4 класів класні керівники провели виховні години, години спілкування на теми: “Єдина, незалежна держава”, “Пам’ятай їх вчинок і обличчя”, “Краса мирного життя”, “Європа і /Files/images/vihovn_zahodi/PB210316.JPGУкраїна – єдиний союз”.

Для учнів 5-11 класів проведено уроки – диспути,години-реквієми наступної тематики: “Герої – хто вони?”, ”Що означає бути гідним?”, ”Культура людської гідності”, « У їхніх серцях жила Україна».

21 листопада лідери учнівського самоврядування підготували і провели загальношкільну лінійку дезгадали події Майдану і вшанували пам'ять загиблих в ті дні.Під час лінійки організували флеш моб « Україна – це Європа».

Також проведені бібліотечні виховні заходи та інформаційні години подій у шкільному музеї бойової слави.

Новий рік!

/Files/images/shklne_jittya/PC260550.JPGНовий рік! Ці слова у кожного асоціюються зі святковим настроєм, подарунками, іграми, розвагами.

Напередодні цього свята всі учні школи дружно прикрашали школу сніжинками та гірляндами, власноруч виготовляли новорічні іграшки, малювали малюнки, плакати, розучували вірші, пісні, новорічні вітання.

На святкових новорічних ранках у початкових класах усі діти були активні: кружляли в хороводах, співали пісні, брали участь у різноманітних конкурсах.

До них на свято завітали артисти старших класів школи зі своєю казкою « Новорічні пригоди Маши і Віті».

Для учнів 1-4 класів за кошти селищної ради були придбані новорічні подарунки- солодощі. Сподіваємось, що цей святковий настрій у дітей залишиться надовго!

Інформація про проведені заходи щодо правил поводження з вибухонебезпечними предметами

/Files/images/vihovna_robota/viber image 2019-04-17 , 13.50.53.jpg Натрапити на небезпечну «іграшку» можна практично скрізь: у лісі, у старому окопі, на свіжозораному полі, на власному городі й навіть на вулицях міст. І якщо вибухові пристрої серійного зразка легко розпізнати за зовнішнім виглядом і діяти відповідно до ситуації, то саморобну вибухівку, що може з’явитися на вулицях міст і селищ, розпізнати набагато складніше. Небезпека терористичних актів, від яких не застрахована жодна країна світу, робить питання поводження із невідомими, залишеними без догляду речами украй актуальним.

/Files/images/vihovna_robota/viber image 2019-04-20 , 12.06.06.jpgЗ метою активізації роботи у Нижньосірогозькій ЗОШ І-ІІІ ст. щодо підвищення рівня мінної безпеки дітей, їх захисту від вибухонебезпечних предметів, було проведено цикл заходів, присвячених поводженню з вибухонебезпечними предметами з учнями 5-11 класів на уроках з предметів «Основи здоров’я» (вчитель Клочко О.А.), «Захист Вітчизни» (вчитель Супрун І.М.), та виховних годинах (класні керівники 1-4 кл.). Під час проведення занять використовувати відеоматеріали з питань протимінної /Files/images/vihovna_robota/viber image 2019-04-17 , 09.18.28.jpgбезпеки для загального населення та дітей, що розроблені Державною службою з надзвичайних ситуацій, ОБСЄ, ЮНІСЕФ, перегляд мультфільму – «Якщо ви знайшли боєприпаси – правила поведінки для дітей» та відеофільму – «Дітям – про загрози вибухонебезпечних знахідок». Учні школи були надзвичайно активними, /Files/images/vihovna_robota/viber image 2019-04-17 , 13.50.33.jpgставили запитання, цікавилися навчальним матеріалом на уроці-тренінгу «Уникнення ураження мінами і вибухонебезпечними предметами для учнів», під час /Files/images/vihovna_robota/viber image 2019-04-20 , 12.06.09.jpgбесід «Обережно зброя», «Безпека людини в небезпечних та надзвичайних ситуаціях», «Правила поводження у разі знаходження вибухонебезпечного пристрою», «Дії при виявленні вибухонебезпечних предметів», «Правила поводження з вибухонебезпечними, невизначеними предметами та речовинами», «Про уникнення вражень вибухонебезпечними предметами. Поведінка у надзвичайній ситуації» . Педагоги розповідали учням про те, як іноді дитячі необдумані вчинки можуть обернутися серйозними проблемами, працювали над формуванням навичок безпечної поведінки в місцях, щодо яких відомо або є підозра у тому, що вони містять вибухонебезпечні предмети. Здобувачі освіти мали змогу переглянути мультимедійну презентацію про основні види мін, які зустрічаються на території нашої держави; ознайомитися із статистикою світової мінної небезпеки, характерними ознаками вибухонебезпечних пристроїв; вивчити основні правила поводження з вибуховими пристроями, а також дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів.

З педагогічним колективом опрацьовано методичні рекомендації «Дії чергового адміністратора навчального закладу на випадок надзвичайної ситуації» та алгоритм дій при виявленні вибухонебезпечних предметів, надання першої долікарської допомоги у разі ураження верхніх та нижніх кінцівок.

Усі учасники освітнього процесу запам’ятали, що розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів повинні займатися тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робіт. У разі виявлення підозрілих предметів — негайно повідомити про знахідку до найближчого відділення поліції, до військкомату, органів місцевого самоврядування, підрозділу ДСНС за телефоном «101».

Однією з серйозних загроз сучасного суспільства є тероризм. Особливу увагу звернули на здійснення терористичних актів, унаслідок яких гинуть люди. Старшокласники підготували цікавий інформаційний матеріал та різні статистичні дані. Вони наголошували, що більшість цих злочинів здійснюються з використанням вибухових пристроїв, адже часто це саморобні, нестандартні пристрої, які складно виявити, знешкодити або ліквідувати. Злочинці зазвичай поміщають їх в звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишають у багатолюдних місцях. Пояснювали як відрізнити сумку з вибухівкою від такої ж сумки, залишеної забудькуватим пасажиром у громадському транспорті, бо часто такі міни-пастки мають досить привабливий вигляд. Наводили приклади відомих випадків застосування їх у авторучках, мобільних телефонах, гаманцях, дитячих іграшках. Акцентували увагу на бездоглядні предмети в транспорті, кінотеатрі, магазині, на вокзалі вимагають особливої уваги.

Проте, ми надіємося, що набуті знання ніколи не знадобляться нам.

Кiлькiсть переглядiв: 1095

Коментарi