Як допомогти дитині виконувати домашні завдання з іноземної мови

Часто батьки кажуть: «Ми не можемо допомогти дитині в домашніх завданнях з іноземної мови!»

Відповідь дуже проста - «Дітям не потрібна ваша компетенція та професійна допомога. Потрібно просто любити своїх дітей і приділити їм увагу і в іноземній мові теж! Взагалі, як ви розумієте - «допомагати»? Робити все за дітей? Функція батьків - підтримка, контроль, увага та їх інтерес до діяльності дітей іноземною мовою».

Рекомендації для іноземної мови прості:

Якомога частіше контролюйте записи дитини в класному зошиті, нехай згадає і побачить, що записувалося в класі (якщо записи нерозбірливі і незрозумілі - поясніть, що писати іноземною мовою теж потрібно вміти грамотно і красиво).

Послухайте, як дитина читає слова або тексти вголос (не менш 5-10 разів!), не звертайте уваги на помилки і труднощі, хваліть і підбадьорюйте дитину, допоможіть (по можливості).

До підручників, як правило, використовуються робочі зошити (workbook). Перегляньте, як дитина працює в них і в чому проблеми (найчастіше діти не розуміють формат завдань на уроці не всі діти встигають працювати у швидкому темпі). Постарайтеся пояснити і заповнити те, що не встигає на уроці.

Запитуйте нові слова і фрази напам'ять, привчіть дитину заучувати (а спочатку записувати в зошит!) нові слова. При підготовці до словникового диктанту слова дуже корисно писати вдома.

Якщо до підручника є диск, послухайте самі та навчіть дитину вдома слухати слова і вправи, повторювати за диктором. Це дуже корисно, хоча саме цього (технічно) не всі приділяють увагу. Іноземна мова розпочинається зі слухання і наслідування, постійного повторення за мовцями.

Постійно контролюйте запис домашніх завдань. Пам'ятайте: завдання задається завжди і вимагайте, щоб дитина навчилася його записувати. В кінці уроку завдання обов'язково записується на дошці.

Загальні психолого-педагогічні поради, які допоможуть вам:

1. Не перетворюйте виконання дитиною домашніх завдань у знаряддя тортур.

2. Формуйте позитивну мотивацію виконання домашнього завдання, його далеку перспективу.

3. Заохочуйте свою дитину за добре виконане домашнє завдання, хваліть його, радійте його результатами, пов'язаних з позитивною оцінкою.

4. Допомагайте дитині у виконанні домашнього завдання тільки в тому випадку, якщо він цього потребує.

5. Не намагайтеся виконувати завдання за свою дитину, краще нехай вона взагалі домашнє завдання не зробить, ніж зробите ви.

6.Формуйте у дитини культуру розумової праці, цікавтеся, яку додаткову літературу можна використати для якісного виконання домашніх завдань.

Кiлькiсть переглядiв: 742

Коментарi